Časté otázky 2022-10-03T23:41:24+01:00

Co nám můžete nabídnout?

Naše společnost má dlouholeté zkušenosti s vedením účetnictví. Nabízíme Vám přesnost, spolehlivost a rychlost v souvislosti s řešením Vašich požadavků. Na veškeré povinnosti Vás včas upozorníme.

Je Vaše společnost pojištěna?

Ano. Naše společnost má uzavřenou pojistku pro případ způsobení škody. V případě, že se dopustíme účetní nebo daňové chyby, tak je za to zodpovědná naše společnost.

Jaký používáte účetní software?

Pracujeme s ekonomickým systémem Money S3, který splňuje veškeré legislativní nároky.

Jak probíhá přechod od stávající účetní firmy?

Naším zájmem je, aby byl přechod co nejplynulejší. Pokud nám poskytnete kontakt, tak se s účetními firmou spojíme a domluvíme se s nimi na předání agendy. V případě, že to možné není, tak je potřeba zajistit konečné stavy účetnictví.

Zpracováváte i mzdy bez vedení účetnictví?

Ano. Je to možné. Připravíme Vám veškeré podklady k zaúčtování mezd.

Jakým způsobem probíhá předávání podkladů?

Předávání účetních dokladů může probíhat osobně, elektronicky nebo kombinací obou forem. Je to v závislosti na potřebách a zájmech klienta.

V rámci služeb zpracujete i roční daňové přiznání?

Ano. Pokud si to klient žádá, tak je to součástí služeb. To se týká veškerých daňových záležitostí. Příprava daňového přiznání a tvorba účetní závěrky není zahrnuto v měsíčním paušálu, ale je fakturováno zvlášť.

Je součástí služeb i poradenství?

Ano. V ceně paušálu je zahrnuta možnost poradenství v otázkách účetních a daňových. Je to možné telefonicky nebo mailem.

Aktuality