Časté otázky 2023-01-22T11:01:06+02:00

Co nám můžete nabídnout?

Naše společnost má dlouholeté zkušenosti s vedením účetnictví. Nabízíme Vám přesnost, spolehlivost a rychlost v souvislosti s řešením Vašich požadavků. Na veškeré povinnosti Vás včas upozorníme.

Je Vaše společnost pojištěna?

Ano. Naše společnost má uzavřenou pojistku pro případ způsobení škody. V případě, že se dopustíme účetní nebo daňové chyby, tak je za to zodpovědná naše společnost.

Jaký používáte účetní software?

Pracujeme s ekonomickým systémem Money S3, který splňuje veškeré legislativní nároky. Více informací.

Jak probíhá přechod od stávající účetní firmy?

Naším zájmem je, aby byl přechod co nejplynulejší. Pokud nám poskytnete kontakt, tak se s účetními firmou spojíme a domluvíme se s nimi na předání agendy. V případě, že to možné není, tak je potřeba zajistit konečné stavy účetnictví.

Zpracováváte i mzdy bez vedení účetnictví?

Ano. Je to možné. Připravíme Vám veškeré podklady k zaúčtování mezd.

Jakým způsobem probíhá předávání podkladů?

Předávání účetních dokladů může probíhat osobně, elektronicky nebo kombinací obou forem. Je to v závislosti na potřebách a zájmech klienta.

V rámci služeb zpracujete i roční daňové přiznání?

Ano. Pokud si to klient žádá, tak je to součástí služeb. To se týká veškerých daňových záležitostí. Příprava daňového přiznání a tvorba účetní závěrky není zahrnuto v měsíčním paušálu, ale je fakturováno zvlášť.

Je součástí služeb i poradenství?

Ano. V ceně paušálu je zahrnuta možnost poradenství v otázkách účetních a daňových. Je to možné telefonicky nebo mailem.

Aktuality